27 januari 2022

Personal trainer Den Haag

Door een personal trainer Den Haag  behaal jij de doelen die jij hebt op het gebied van sport. Je wilt jezelf gezond voelen.  Een gezond lichaam houdt dus in dat je in een lichaam zit waar jij je goed in voelt. Dit hoeft absoluut niet perfect te zijn. Als jij perfect bent in jou ogen dan ben je mentaal al een heel eind. Nu is aan jezelf werken vaak niet verkeerd, je hebt dan je mindset en je fysiek op orde. Tijdens het sporten stel je doelen. Dit kunnen doelen zijn op lange termijn maar ook op korte termijn. Neem nou een doel op kort termijn, kan zijn dat je minstens vijf minuten op de loopband wilt lopen. Dit is haalbaar. Om doelen te stellen kan je de SMART methode gebruiken. SMART betekent: Specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch & tijdsgebonden.  Je kan dus bekijken of jouw doel dan ook haalbaar is. Denk nog eens na aan het doel dat is gesteld. Je kan tenminste vijf minuten op de loopbaan staan. Is dit doel volledig? Of mist er nog iets? Juist, het is acceptabel, realistisch, specifiek en zeker Meetbaar. Het enige wat nog ontbreekt is tijdsgebonden. Wil je dit doel behalen op de dag zelf? Of wil je juist dat het een langere periode duurt. Je kan dus kijken naar hoe je zelf je doelen instelt, hierbij kan je vragen of je hulp kan krijgen van een personal trainer Den Haag. 

Trainingsschema’s 

Een personal trainer Den Haag kan jou dus ook op deze punten wijzen, in hoeverre jouw doel haalbaar is. Heb je een groot doel? Dan kan je er voor kiezen om hier een langere termijn voor te kiezen. Je lichaam veranderd na drie maanden trainen. Is het dan realistisch om te zeggen je wilt graag een platte buik binnen twee weken? Nee helaas niet. Weet je zelf niet hoe je je doelen praktisch kan stellen dit kan dan ook door middel van een schema. Je kan dan samen uitzoeken in hoeverre het doel haalbaar is. Daarnaast heb je ook trainingsschema’s op dit soort schema’s staat dan hoe vaak je moet trainen en welk onderdeel je dan moet trainen. 

Beachfit

Onderdelen

Per onderdeel ga je dan ook kijken hoeveel kilo je moet trainen. Ook een gezonde voeding is belangrijk, door een gezonde voeding voel jij je vaak ook fitter. Geen zorgen de spinazie shakes kan je aan de kant zetten. Maar kijken naar proteine shakes is nooit verkeerd. Proteïne helpt met het versterken van je spieren en daardoor krijgt je lichaam dus een boost. Hierdoor ga je niet sneller resultaat zien maar na een paar maanden zal je zien dat het helpt. Een voedingsschema is dan vaak ook toegevoegde waarde voor jouw sport avontuur.